شناسهٔ خبر: 114381 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسمی با حضور مسئولین ؛

سالن تیراندازی شهرستان بندرعباس افتتاح شد

افتتاح سالن تیراندازی بندرعباس 2 با حضور استاندار هرمزگان، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی سالن تیراندازی بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، مدیرکل راه و شهرسازی استان در حاشیه این مراسم گفت: سالن تیراندازی جدید بندرعباس اولین سالن استاندارد برای عموم مردم است که با دارا بودن ۲۵ خط ایستاده تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر در فضایی به وسعت یک هزار و ۲۶۷ متر مربع احداث شده است .

عباس کمالی در ادامه با بیان این که امیدواریم  با افتتاح این سالن  شاهد رشد وشکوفایی استعدادهای تیراندازی باشیم اعلام کرد: سالن تیراندازی بادی بندرعباس با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر تماشاگر و اعتبار هزینه شده ۵۳ میلیارد ریال به افتتاح رسیده و دارای تجهیزاتی شامل ۲۵ خط سیبل کش الکتریکی، ۲۵ عدد پرژکتور روی هدف، بخش های سالن تمرین و مسابقه، اتاق اداری و داوری، نمازخانه، بوفه، رختکن و سرویس بهداشتی است.

استاندار هرمزگان  هم در این آیین ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین گفت:  تیراندازی ورزشی است که در قرآن و احادیث به آن تاکید شده است، این رشته ظرفیت های بالایی را در بخش زنان و مردان دارد و حضور پررنگ بانوان تیرانداز در مراسم امروز تایید کننده این موضوع است.

مهدی دوستی افزود: برخی رشته های ورزشی به یک دوره سنی محدود است اما تیراندازی جامعیت بیشتری دارد و برای اوقات فراغت وسلامتی نیز بسیار مفید است.

استاندار هرمزگان در خصوص رفع مشکل سلاح و تجهیزات در این رشته ورزشی گفت: در حال پیگیری موضوع هستیم و با توجه به قولی که دادیم امید است مهمات و سلاح مرغوب را خریداری کرده و در اختیار نخبگان این رشته قرار دهیم.