شناسهٔ خبر: 114399 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۳۶ درصدی تردد مسافران با ناوگان حمل و نقل اتوبوسی

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به سفرهای تابستانی تردد مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس ۳۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان تیر ماه ۹۱۳ هزار و ۹۵۰ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند که نسبت به سال گذشته در همین بازده زمانی با تردد ۸۳۳ هزار و ۱۹۷ مسافر از رشدی ۱۰ درصدی خبر می دهد.

وی افزود: طی ۴ ماه نخست سال جاری ۲۷۲ هزار و ۵۰۳ نفر با استفاده از اتوبوس جابجا شده اند که این تعداد مسافر نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد افزایش یافته است.

کرمی عنوان کرد: در استفاده هموطنان از ناوگان مینی بوسی با تردد ۳۹۴ هزار مسافر رشدی ۱ درصدی و سواری با جابجایی ۲۴۷ هزار مسافر ۳ درصدی رشد داشته است.

کرمی افزود: با توجه به سفرهای تابستانی و افزایش سفرها طرح کنترل و نظارت توسط کارشناسان این اداره کل با همکاری پلیس راه در محورهای مواصلاتی در حال انجام می باشد و با تخلفات در کمیسیون‌های مربوطه در اسرع وقت رسیدگی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه افزود: برای اطمینان از رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، ناوگان اتوبوس در حین سفر و در محورهای ارتباطی نیز به‌صورت میدانی و دروازه‌ای با مشارکت پلیس راه و کارشناسان حمل و نقل کنترل می‌شوند.

وی در پایان افزود: تمامی دریافت کنندگان خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی می توانند در طول مسافرت، ضمن رعایت نکات ایمنی هرگونه رفتار خلاف قانون و مقررات از سوی رانندگان را به سامانه ارتباطی ۱۴۱ گزارش کنند.

انتهای پیام/