شناسهٔ خبر: 114409 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدارصمیمانه و گفتگو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با رسانه های استان

دیدار مدیرکل راهداری و حمل و رنقل جاده ای خراسان جنوبی با اصحاب رسانه.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار در صدا و سیما، باشگاه خبرنگاران جوان و روزنامه امروز خراسان جنوبی حاضر شد و ضمن تسلیت ایام و بزرگداشت حماسه بزرگ عاشورا، فرارسیدن روز خبرنگار را به مدیران مسئول و همکاران این رسانه ها تبریک و خداقوت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از صدا وسیمای استان، باشگاه خبرنگاران جوان استان و روزنامه امروز خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگر دیدار به عمل آوردند.

اسداله جلال زده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در این دیدار ها ضمن تقدیر از همراهی های یکساله اخیر اصحاب رسانه و جراید و روزنامه های استان با اداره کل راهدار ی و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تشکر و قدردانی کرد.

مدیر اتاق خبر صدا و سیمای استان نیز در این بازدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را علی رغم کثرت ماموریت های سازمانی از فعال ترین ادارات در حوزه خبر و پاسخگویی سریع  عنوان کرد.

وی از آمادگی خبرنگاران برای بازتاب دغدغه های مردم و عملکرد دستگاه های خدمت رسان و ارائه گزارش های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای خبرداد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه از باشگاه خبرنگاران جوان و روزنامه امروز خراسان جنوبی دیدار و ضمن تبریک روز خبرنگار از خبرنگاران برای ارائه به موقع اخبار قدردانی به عمل آمد.

همچنین در این دیدار حیدری، مدیر مسئول روزنامه امروز خراسان از توجه مدیران به رسانه ها و خبرنگاران قدردانی و به ظرفیت رسانه ای استان اشاره و خواستار تعامل بیشتر مدیران با رسانه ها شد.

هرمزی، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی ضمن ابزار خرسندی از تعامل و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در انعکاس اخبار این حوزه گفت: تعامل و ارتباط مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای با خبرنگاران به ویژه باشگاه خبرنگاران جوان در انعکاس اخباراین اداره کل بسیار مطلوب است.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان نیز در این دیدار افزود: اصحاب رسانه و روابط عمومی ها در کنار هم می توانند یاری گر همدیگر در بازتاب خدمات سازمان ها باشند.

در پایان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای از رسانه ها خواستار تعامل بیشتر برای بازتاب و انعکاس خدمات ارائه شده به هم استانی ها شد.

لازم به ذکر است جلال زاده از خدمات و تلاش رسانه ها و حمایت از راهداران در بازتاب به موقع اخبار در حوزه راه در استان تقدیر کرد.