شناسهٔ خبر: 114415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:

استفاده از تمام توان در راستای هم افزایی دستگاه های اجرایی برای تسهیل در مراودات تجاری

استاندار آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی بر استفاده از تمام توان در راستای هم افزایی دستگاه های اجرایی برای تسهیل در مراودات تجاری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، محمدصادق معتمدیان در در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان غربی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بر ضرورت همراهی و همکاری دستگاههای مستقر در پایانه مرزی رازی در راستای بهره برداری سریع آن گفت: بهره برداری از طرح جامع پایانه مرزی یکی از مطالبات مهم مردم استان و کشور است که باید در اسرع وقت به سرانجام برسد.

محمدصادق معتمدیان اضافه کرد: با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری باید باید با تمام توان در راستای هم افزایی دستگاه های اجرایی برای تسهیل در مراودات تجاری اقدام شود.

وی با بیان اینکه امسال از ظرفیت مرز تمرچین برای حضور محدود زائرانی از منطقه شمال غرب و حتی شمال کشور در مراسم اربعین حسینی استفاده خواهد شد، تاکید کرد: ما سعی داریم که مسیر تردد زائران منطقه قفقاز نیز برای شرکت در اربعین امسال از این طریق باشد و همه نهادها در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی از آمادگی لازم برخوردار هستند.