شناسهٔ خبر: 114420 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای سفرریاست جمهوری به جنوب کرمان انجام شد:

بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از پروژه های در دست اقدام شهر کهنوج

جنوب کرمان نبیان علی نبیان معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی ودولتی به همراه مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان و مسئولین اجرایی شهرستان کهنوج از پروژه های دردست اقدام شهر کهنوج بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی (جنوب کرمان) ،علی نبیان معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی بیان کرد : مقوله زمان درفرصت‌های مسئولیتی همه ما محدود است ولازم است بدون فوت وقت زمینه‌های آماده سازی استفاده از ظرفیت‌ بیمارستان کهنوج و دیگر پروژه های در دست ساخت جنوب کرمان برای خدمت به مردم منطقه هر چه سریعتر نمایان شود و تعامل وهم‌ افزایی هرچه بیشتر و لزوم همکاری های بین دستگاهای اجرایی و مرتبط می تواند در این زمینه موثر باشد.

 وی همچنین از سطح شهرکهنوج بافت فرسوده شهری ، پروژه های مسکن و بیمارستان ۲۲۰تختخوابی و مسجد جامع در دست ساخت کهنوج نیز بازدیدکرد.

وی درحاشیه این بازدید در خصوص بیمارستان در حال ساخت کهنوج گفت : پروژه بیمارستان شهرستان کهنوج پس ازانجام مراحل تجهیزکارگاه،آرماتوربندی فوندانسیون ساختمان اصلی آن در حال انجام است.

نبیان گفت : زیربنای این بیمارستان به مساحت ۲۲هزار متر مربع ۵ طبقه در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و به صورت ۲۲۰ تختخوابه درنظرگرفته شده است و درطراحی های انجام شده  ۵ هزار متر مربع نیز زیر بنای ساختما نهای جنبی آن است.

وی اظهار داشت : اعتبار اسکلت این پروژه مبلغ ۱۲۶۰ میلیارد ریال درنظر گرفته شده و مکان این بیمارستان در محلی قرار گرفته که ساکنین سه شهرستان کهنوج ،قلعه گنج و رودبار جنوب بتوانند از آن استفاده کنند.

در پایان معاون وزیر راه وشهرسازی از ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه وشهر سازی مستقر در شهر جیرفت ویژه سفر ریاست جمهوری به جنوب کرمان بازدید کرد.