شناسهٔ خبر: 114428 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد؛

بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرستان چادگان

سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان چادگان در جریان سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان چادگان، ضمن بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی این شهرستان، در نشست‌ مشترک با مسئولان مرتبط پیرامون مسائل و مشکلات موجود اتخاذ تصمیم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه سفرهای درون استانی و بمنظور بازدید و رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه های حوزه راه و شهرسازی، به شهرستان چادگان عزیمت کرد.  

در این سفر که در معیت استاندار اصفهان و با همراهی معاونین و رؤسای ذیربط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام پذیرفت از پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان چادگان بازدید بعمل آمد و در محل پروژه ها ضمن شناسایی و بررسی مشکلات، راهکارهای لازم جهت رفع موانع و پیشبرد هر چه سریعتر اقدامات ارائه شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از پروژه باند دوم چادگان – تیران اظهار کرد: حجم تردد از این محور بخصوص در آخر هفته ها و ایام تعطیل بسیار بالاست لذا به منظور جلوگیری از تصادفات در این مسیر، تسریع در اجرای این پروژه بسیار حائز اهمیت است.  

وی در این بازدید ضمن گفت و گو و تبادل نظر با حاضرین، مسائل و مشکلات احصا شده را به منظور پیگیری و تصویب پیشنهادات و راهکارها در جلسه شورای مشترک اداری استان و شهرستان چادگان جمع بندی کرد.  

قاری‌قرآن در نشست مشترک با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر چادگان پیرامون مسائل شهری به بحث و تبادل نظر پرداختند و در خصوص موضوعات فی مابین راه و شهرسازی و شهرداری چادگان ضمن بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌ها، تصمیمات لازم اتخاذ شد.  

وی در خصوص مبحث ترمینال مسافربری چادگان که از جمله موضوعات مورد بررسی در این نشست بود اظهار کرد: اقدامات مرتبط با کاربری زمین مورد نظر برای ترمینال مسافربری این شهرستان بعمل آمده است و در مرحله کارشناسی می‌باشد لذا مراحل واگذاری مطابق با ضوابط انجام می‌پذیرد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه موضوعات مرتبط با مسکن مهر شهرستان چادگان تعیین تکلیف شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسکن مهر جهت اجرای اقدامات مرتبط به شهرداری تحویل شده است مقرر شد حداکثر تا دو ماه آینده این موارد توسط شهرداری تکمیل شود.  

گفتنی است: در این سفر یک روزه تمهیدات لازم برای برپایی میزخدمت حوزه راه و شهرسازی بعمل آمد و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در محل میزخدمت در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم شریف شهرستان چادگان، مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.  

در این دیدار درخواست‌های مردمی پس از کسب اطمینان از عدم مغایرت با ضوابط حقوقی و قوانین جاری بالادستی، فی المجلس جهت رفع و ساماندهی، پیگیری و اعلام نتیجه شدند.