شناسهٔ خبر: 114463 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری استان:‌

عملیات زیرسازی میدان ترگل شهر بادرود آغاز و در حال انجام است

عمليات احداث ميدان ترگل استان اصفهان پروژه ساماندهی میدان ترگل به صورت مشارکتی با شهرداری بادرود چندی قبل آغاز شد و شهرداری بادرود نسبت به اجرای عملیات خاکبرداری و خاکریز پروژه اقدام و در ادامه عملیات اجرای بیس پروژه برای آماده کردن محور در حال انجام است.

آرمین حمیدی رئیس اداره نگهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه مابین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان و شهرداری بادرود عملیات خاکی میدان ترگل بر عهده شهرداری و تهیه و پخش لایه بیس و روکش آسفالت بر عهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه عملیات پخش و کوبیدن بیس میدان ترگل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در حال تکمیل است، افزود: پروژه ساماندهی میدان ترگل به صورت مشارکتی با شهرداری بادرود چندی قبل آغاز شد و شهرداری بادرود نسبت به اجرای عملیات خاکبرداری و خاکریز پروژه اقدام و در ادامه عملیات اجرای بیس پروژه برای آماده کردن محور برای آسفالت توسط این اداره کل آغاز شد.

حمیدی بیان کرد: هزینه تهیه و اجرای بیس پروژه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است و پس از اجرای بیس مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، آسفالت محور توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان انجام خواهد شد.