شناسهٔ خبر: 114477 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت راه و شهر سازی استان تهران خبر داد:

رایزنی برای پیشبرد پروژه کمربندی پاکدشت تا کیلومتر دهم

آزاد امیر حسین آزاد دوار از رایزنی نماینده مجلس، فرماندار پاکدشت و اداره کل راه و شهر سازی استان تهران با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (مجری کمربندی جنوبی پاکدشت) جهت پیشبرد پروژه تا کیلومتر دهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (تهران)؛ امیر حسین آزاد دوار معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهر سازی استان تهران گفت: پروژه ۳۲ کیلومتری کمربندی پاکدشت در حال اجرا است و هر دو هفته یکبار مسئولان در محل کارگاه پروژه برای بررسی موانع فنی، مالی و تملّک اراضی جمع می شوند تا آخرین وضعیت عملیات اجرایی بررسی و موانع رفع شود.

وی ادامه داد: علاوه بر خودروهای عبوری به سمت مشهد مقدس و استان های شرق کشور وجود بیش از ۴ هزار واحد صنعتی فعال، اراضی و گلخانه های وسیع کشاورزی و همچنین ۴ شهرک صنعتی مهم موجب شده است تا روزانه هزاران دستگاه خودرو سبک و سنگین در محور امام رضا (ع) در حال تردد باشند و بالطبع این مسیر ظرفیت این میزان تردد را به لحاظ حفظ سرعت و ایمنی ندارد و متاسفانه شاهد بروز ترافیک های شدید در هر دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) هستیم و اجرای سریع کمربندی پاکدشت و تخصیص اعتبار مناسب جهت اجرای پروژه تنها راه حل برون رفت از این مشکلات عنوان کرد.

آزاد دوار هزینه بالای عملیات اجرایی راهسازی و تملّک اراضی را دلیل کندی پیشرفت پروژه عنوان کرد و افزود علی رغم تمام محدودیت ها از تمام ظرفیت های ملی و استانی برای تسریع بخشی به فاز اجرایی کمک می گیریم.

معاون مهندسی و ساخت راه  و شهر سازی استان تهران گفت: تا پایان شهریور ماه ۲ کیلومتر جدید از این مسیر مهم زیر آسفالت خواهد رفت و البته امیدواریم به شرط تامین قیر و منابع مالی به زودی تا کیلومتر دهم پیش برویم.