شناسهٔ خبر: 114532 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار مطرح کرد: 

طرح تفصیلی شهر شاپورآباد در مرحله ابلاغ  

صادق حاجی - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار با بیان اینکه طرح تفضیلی شهر شاپورآباد در مرحله ابلاغ است گفت: در حال حاضرطرح تفصیلی شهرهای دولت آباد، کمشچه، حبیب آباد و دستگرد در مرحله مطالعات و بررسی قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ صادق حاجی رئیس راه و شهرسازی شهرستان برخوار اظهار کرد: این شهرستان دارای هفت شهر دولت آباد، خورزوق، دستگرد، سین، شاپورآباد، حبیب آباد و کمشچه است که طرح تفضیلی شهر خورزوق ابلاغ شده و برای شهر شاپورآباد نیز در مرحله ابلاغ قرار دارد.  

وی افزود: در حال حاضرطرح تفصیلی شهرهای دولت آباد، کمشچه، حبیب آباد و دستگرد در مرحله مطالعات و بررسی طرح هستند.  

رئیس راه و شهرسازی شهرستان برخوار در خصوص اقدامات بعمل آمده برای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اذعان داشت: در شهرستان برخوار بیش از پنچ هزار و ۷۰۰ نفر برای بهره مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند که بیش از ۸۰۰ نفر حائز شرایط فعال (در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه) هستند.  

وی بیان داشت: با هدف تسهیل و تسریع در خدمت رسانی و کاهش زمان انتظار پاسخ دهی به متقاضیان و با توجه به دسترسی های ایجاد شده، بررسی فرم ج و پالایش بیش از ۷۰۰ نفر از  متقاضیان نهضت ملی مسکن در این اداره انجام پذیرفت و اقدامات لازم در این رابطه بعمل آمد.  

حاجی با اشاره به تحویل ۱۳ هزار مترمربع زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: در حال حاضر به میزان ۳۰۰ واحد تامین زمین شده است و پیگیری جهت الحاق به محدوده یک قطعه ۵ هکتاری در شهر حبیب آباد در حال انجام است.  

وی در خصوص اقدامات بعمل آمده در حوزه راهسازی این شهرستان اذعان داشت: روند مناقصه و انتخاب پیمانکار پروژه راه اصلی کمشچه به اردستان به طول ۳ کیلومتر انجام شده است که امیدورایم با تامین اعتبار به موقع این پروژه به خوبی پیش برود.