شناسهٔ خبر: 114677 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری استان اعلام کرد:

ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد تخلف فاصله غیرمجاز درمحورهای مواصلاتی استان اردبیل

راه و دوربین.jpg رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در ۴ ماهه گذشته بیش از ۱۰ میلیون تردد تخلف فاصله غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل- مغان گفت:بیشترین تخلف ترد فاصله غیر مجاز استان به ترتیب در محورهای اردبیل-نیر،آستارا-اردبیل و اردبیل- آستارا ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه محور نیر- اردبیل با ثبت ۸۳۵ هزار و ۷۹۶ تخلف، محورآستارا- اردبیل با ۷۸۳ هزار و ۲۳۲ تخلف وهمچنین محور اردبیل- آستارا نیز با ۷۳۹ هزار و ۵۶۴ تخلف جزوه محورهای پرتخلف فاصله غیر مجازاستان هستند افزود:از رانندگان در خواست داریم جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین و همچنین پیشگیری از حوادث سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ازارسال ۲۵۱ هزار و ۱۲۲ تخلف از طریق سامانه های هوشمندثبت تخلفات و توزین حین حرکت به پلیس راه کشور خبرداد و تصریح کرد:در۴ ماهه گذشته ۵۱ هزار و ۴۶۳ تخلف از طریق سامانه توزین حین حرکت و همچنین ۱۹۹ هزار و ۶۵۹ تخلف نیز از طریق سامانه ثبت تخلفات به پلیس راه کشور ارسال شده است.

نسیمی فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.