شناسهٔ خبر: 114702 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در بازدید سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی از پایگاه خبری مطرح شد؛

پروژه مهرگان قزوین با رویکرد صنعتی‌سازی و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین احداث می‌شود

ببینید | بازدید سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از پایگاه خبری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران، پروژه مهرگان قزوین را یکی از پروژه‌هایی عنوان کرد که با رویکرد بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا و صنعتی‌سازی با سیستم لارج پنل توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به همراه حمید علوی مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز با حضور در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن تبریک روز خبرنگار برخی از  اقدامات مرکز را برای سال جاری توضیح داد.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در این بازدید ضمن تاکید بر صنعتی‌سازی در اجرای برخی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن پروژه مهرگان قزوین را یکی از پروژه‌هایی عنوان کرد که با رویکرد بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا و صنعتی‌سازی با سیستم لارج پنل توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال احداث است.

حیدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود تشکیل زنجیره تامین مصالح ساختمانی را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات مهم عنوان و اعلام کرد:  برنامه مرکز در این زمینه برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد زنجیره تامین مصالح با تولیدگنندگان مصالح پرمصرف در طرح نهضت ملی مسکن همانند سیمان و فولاد است.  همچنین، برخی از مطالعات پیش‌روی مرکز برای سال جاری انجام مطالعات مسکن تدریجی در کشور و مسکن معیشت‌محور است.

وی استفاده از محصولات  دارای گواهینامه فنی از جمله محصولات حوزه تاسیسات مکانیکی و سایر محصولات ساختمانی که از مرکز تحقیقات گواهینامه فنی دریافت کرده‌اند را  در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به عنوان گامی برای ارتقا کیفیت ساخت  مطرح کرد.