شناسهٔ خبر: 114728 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برای شرکت در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان؛

وزیر راه و شهرسازی وارد اسلام‌آباد شد

ورود وزیر راه و شهرسازی به اسلام آباد وزیر راه و شهرسازی کشورمان در راس هیاتی اقتصادی، تجاری وارد اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی که در راس هیاتی اقتصادی، تجاری برای شرکت در بیست و یکمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به این کشور سفر کرده است، لحظاتی پیش وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.

قاسمی در فرودگاه بین‌المللی بی‌نظیر بوتو از سوی کامران علی افضل، قائم مقام وزارت دارایی پاکستان، سیدمحمد علی حسینی سفیر کشورمان در پاکستان و دیگر مقامات سفارت مورد استقبال قرار گرفت.

قرار است وزیر راه و شهرسازی در این سفر دو روزه علاوه بر ریاست هیات ایران در نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور، دیدارهای مهمی با مقامات عالیرتبه پاکستان از جمله نخست وزیر، وزیر امور خارجه و وزیر دارایی پاکستان داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی وارد اسلام‌آباد شد

قرار است امروز (چهارشنبه) بیست و یکمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان به ریاست وزیر راه و شهرسازی در اسلام‌آباد برگزار شود. این رویداد روز پنجشنبه به کار خود پایان می‌دهد.

در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان موضوعاتی همچون تقویت تجارت دوجانبه، بانکداری، گمرک، امور مالی، صنایع تولیدی و ضمانت نامه‌های صادراتی در نشست کمیته‌های تخصصی با حضور مقامات دو کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همکاری در بخش حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی، همکاری در ارتباطات، آموزش، گردشگری، امور قضایی و دیگر موضوعات مرتبط در زمینه تقویت مناسبات دو کشور، از دیگر موضوعاتی است که قرار است مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی قرار است در طول اقامت در اسلام‌آباد با برخی از مقام‌های پاکستانی دیدار کند.

آخرین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان اواخر فروردین ۱۳۹۶ به میزبانی کشورمان برگزار شد و اکنون اسلام‌آباد میزبان دور بعدی کمیسیون مشترک اقتصادی است.