شناسهٔ خبر: 114760 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

برگزاری اجلاس حمل و نقل کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی در ترکمنستان/ انعقاد قرارداد اجرای ۴۰ کیلومتر از محور آق‌قلا

جاده برگزاری اجلاس حمل و نقل کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی در ترکمنستان و انعقاد قرارداد اجرای ۴۰ کیلومتر از محور آق‌قلا مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

تاکید ترکمنستان بر گسترش روابط حمل و نقلی و ترانزیتی با کشورهای منطقه

در دیدار مدیر کل آژانس حمل و نقل و ارتباطات ترکمنستان با وزرای انرژی و زیرساخت امارات، حمل و نقل ازبکستان، حمل و نقل تاجیکستان و معاون وزیر راه و شهرسازی ایران، چشم‌انداز همکاری حمل و نقلی و ترانزیتی بررسی شد.

برگزاری اجلاس حمل و نقل کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی در ترکمنستان

اجلاس بین‌المللی وزرای حمل و نقل کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی در مرکز کنگره منطقه ملی توریستی آوازه ترکمنستان آغاز شد.

۲۰ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین آماده بهره‌برداری و افتتاح در هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از قابل بهره‌برداری بودن ۲۰ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در هفته دولت خبر داد و اعلام کرد: پروژه‌های مذکور سبب ایجاد شغل موقت برای ۱۸۸ نفر شد.

جلوگیری از هدر رفت منابع مالی با بهره‌گیری از خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بهره‌گیری از خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پروژه‌های راهداری استان را امری موثر در جلوگیری از هدر رفت منابع مالی خواند.

پایش و ثبت وضعیت بیش از ۲۰۰ هزار پل و ابنیه فنی جهت مدیریت هدفمند منابع و بهبود خدمت رسانی به هموطنان

مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی و اقتصاد حمل و نقل از پایش و ثبت وضعیت بیش از ۲۰۰ هزار پل و ابنیه فنی جهت مدیریت هدفمند منابع و بهبود خدمت رسانی به هموطنان خبر داد.

انعقاد قرارداد اجرای ۴۰ کیلومتر از محور آق‌قلا

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از تخصیص اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه‌های راه و شهرسازی استان و انعقاد قرارداد اجرای ۴۰ کیلومتر از محور آق‌قلا خبر داد.

ایستگاه ویژه جابجایی زائرین اربعین در پایانه مسافری بوشهر راه اندازی می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر در نشست کارگروه هماهنگی سفر اربعین استان گفت: با هدف هماهنگی بیشتر، ایستگاه ویژه جابجایی زائرین اربعین در پایانه مسافری بوشهر راه اندازی می شود.

۵۰پروژه راهداری همزمان با هفته دولت در استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۵۰ پروژه راهداری در نقاط مختلف این استان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.