شناسهٔ خبر: 114775 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در حضور سرپرست مرکز حقوقی امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی مطرح شد؛

روند مطلوب اجرای ۹۰ پروژه فعال درمانی، ورزشی، مطالعاتی توسط سازمان مجری

ببینید | مجمع عمومي رسيدگی به عملكرد مالی 1400 سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی و سرپرست مرکز حقوقی امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی در نشست مجموع عمومی رسیدگی به صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن استماع گزارش عملکرد سازمان در سال مالی گذشته از عملکرد سازمان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۶ مردادماه نشست مجمع عمومی رسیدگی به صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ با حضور نورایی سرپرست مرکز حقوقی امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی، اعضای مجمع، حسابرس و بازرس قانونی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در محل سازمان تشکیل شد.

در این نشست گزارشی از عملکرد سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ارایه شد. علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست فوق گزارشی از عملکرد سازمان مجری را در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد. به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ چهار پروژه بیمارستانی شامل بیمارستان‌های تربت‌حیدریه، مهدی‌شهر، گچساران و جهرم با مجموع ۸۳۰ تخت در زیربنای ۷۱ هزار و ۱۵۵ مترمربع احداث و تحویل شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در بخش دیگری از گزارش عملکرد سازمان توضیح داد: در سال ۱۴۰۰، سازمان مجری ۹۰ پروژه فعال را در حوزه‌های خدمات درمانی، ورزشی، طرح‌های مطالعاتی و توسعه اماکن و پروژه‌های ویژه اعم از طرح توسعه حرم حضرت معصومه (س)، حرم شاهچراغ و مصلای امام‌خمینی و طرح توسعه مجلس شورای اسلامی با مجموع زیربنای ۲ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۴۳۴ مترمربع در دست اقدام داشت و تعهدات خود را در این حوزه‌ها به انجام رساند.

روند مطلوب اجرای ۹۰ پروژه فعال درمانی، ورزشی، مطالعاتی توسط سازمان مجری

همچنین نبیان در این نشست از رشد ۵ درصدی تعداد پروژه‌ها، رشد ۵۹ درصدی اعتبارات مصوب و رشد ۱۲۱ درصدی اعتبارات ابلاغی خبر داد.

در این نشست نورایی نماینده وزیر راه و شهرسازی و رییس مجمع از اقدامات سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، مدیرعامل سازمان و مدیران تشکر و قدردانی و اعلام کرد: مجموعه سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در همکاری با سایر مجموعه‌ها اقدامات شاخصی را به انجام رساند.