شناسهٔ خبر: 114795 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس:

پیشرفت نهضت ملی مسکن در پردیس به میانگین ۴۵ درصد رسید

ببینید |  بازدید مدیران وزارت راه و شهر سازی از پروژه های در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پردیس سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس، گفت: یک ریال از منابع نهضت ملی مسکن را هزینه سایر طرح‌ها نکردیم و به همین علت پروژه‌ها اکنون به میانگین پیشرفت ۴۵ درصدی رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جابر انصاری (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص جزییات پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در پرپیس، گفت: کارگاههای نهضت ملی مسکن دو شیفت در پردیس فعال است و از آنجایی که سیاست ما این نیست که اعتبار این طرح را جای دیگری خرج کنیم، پیشرفت پروژه ها قابل دفاع است.

به گفته جابر انصاری اکنون برخی پروژه‌های نهضت ملی در مرحله سفید کاری قرار گرفته و پیشرفت پروژه‌ها به این دلیل است که منابع نهضت ملی مسکن خرج سایر طرح ها نشده است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس خرید ‌و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن را غیرقانونی خواند.

جابرانصاری درباره میزان آورده متقاضیان نیز گفت: آورده به صورت مرحله ای از متقاضیان دریافت می‌شود و اگر متقاضی سر وقت آورده اولیه را نیاورد از روند ثبت نام حذف می شود.

به گفته سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس بیش از ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن اکنون در پردیس در مرحله پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی قرار دارد.