شناسهٔ خبر: 11484 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در سفر یک‌روزه وزیر راه و شهرسازی به استان البرز صورت گرفت؛

بازدید آخوندی از روند ۴ خطه کردن مسیر ریلی تهران-کرج/ افتتاح ساختمان بازسازی شده راه‌آهن کرج و پارک‌سوار ریلی این ایستگاه

بازدید وزیر راه و شهرسازی ایستگاه راه آهن کرج وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از روند چهار خطه کردن مسیر ریلی تهران-کرج و پل در حال احداث رودخانه کرج، ساختمان بازسازی شده راه‌آهن کرج و پارک‌سوار ریلی این ایستگاه را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که صبح امروز پنجشنبه ۱۲ شهریور به همراه سید حسین هاشمی استاندار تهران، محسن پورسید آقایی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و حسین گروسی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی سفر ریلی یک روزه‌ای به استان البرز داشت به‌منظور افتتاح چند پروژه‌ توسعه حمل‌ونقل ریلی حومه‌ای با هدف کاهش ترافیک جاده‌ای و سهولت جابه‌جایی مسافران ابتدا در توقفگاه شهر قدس توقفی داشت و این توقفگاه را افتتاح کرد.

پس از افتتاح این پروژه، آخوندی در جریان میزان پیشرفت طرح چهار خطه کردن مسیر ریلی تهران-کرج و در ادامه کرج-قزوین قرار گرفت و بازدیدی از پل در حال احداث رودخانه کرج داشت. لازم به ذکر است ۱۰ کیلومتر از مسیر تهران کرج ریل‌گذاری شده و این مسیر ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

در ادامه وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به کرج به ساختمان بازسازی شده راه‌آهن کرج رفت و پارک سوار ریلی ایستگاه کرج – هشتگرد را افتتاح کرد.

بازدید از کارخانه بازسازی لکوموتیو البرز به همراه افتتاح اولین لکوموتیو تحویلی از پروژه ۱۰ دستگاه لکوموتیو GE «جی ای» و بازدید از  کارخانه ساخت لکوموتیو مپنا از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در این سفر یکروزه است./ 

 

 

 

 

 

 

نظر شما