شناسهٔ خبر: 114865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر خبر داد؛

بهره برداری از پروژه روشنایی محور دالکی به قلعه سفید بطول یک کیلومتر در آستانه هفته دولت

روشنایی محور دالکی به قلعه سفید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: پروژه روشنایی محور بزرگراهی دالکی – قلعه سفید به طول ۱ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در آستانه دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت : پروژه روشنایی محور بزرگراهی دالکی – قلعه سفید به طول یک کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در آستانه دولت  به بهره‌برداری رسید.

عبدالکریم اخترشناس افزود : خروجی شهر دالکی تا روستای قلعه سفید واقع در محور برازجان – کنارتخته به طول یک کیلومتر که پیش از این فاقد روشنایی بود با نصب تعداد ۱۸ پایه روشنایی تکمیل  واجرایی شد.

وی افزود: با بهره برداری از روشنایی طولی انجام شده ، ایمنی سفر در این محور به خصوص در محدوده روستای قلعه سفید که پیش از این شاهد بروز حوادث ترافیکی در شب هنگام افزایش می‌یابد.

وی گفت: طرح روشنایی محور دالکی به قلعه سفید در تداوم تامین روشنایی گردنه کنارتخته تا شهر دالکی است که با بهره از آن زنجیره روشنایی محور کامل می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد : اجرای روشنایی طولی محور دالکی به قلعه سفید از جمله چندین پروژه روشنایی طولی و نقطه ای در سطح محورهای ارتباطی ای استان  در یکسال اخیر است که همزمان با هفته گرامی داشت دولت به بهره برداری  و تقدیم مردم می شود .