شناسهٔ خبر: 114929 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور اعضا انجام گرفت؛

بررسی ۳۰ دستور کار در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر شیروان

کمیسیون ماده 5 شیروان ۳۰ پرونده در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر شیروان با حضور اعضای جلسه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه کمیسیون ماده پنج شهر شیروان به ریاست رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی و باحضور قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایر اعضا در محل استانداری برگزارشد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در این جلسه تعداد ۳۰ پرونده ارجاعی به دبیرخانه کمیسیون مطرح گردید که از مهمترین پرونده می توان به تایید نقشه تفکیکی جهت تملک خانه تاریخی معین در شهر شیروان اشاره کرد و پس از بررسی مابقی پرونده ها و اعلام نظر، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

قاسمی عنوان کرد: تثبیت و تعیین عرض گذرهای متقاضیان، تایید نقشه تفکیکی شهرداری شیروان با اعمال ۲۵ درصد سهم خدمات و موافقت با تغییر کاربری به تجاری در گذرهای اصلی از پرونده هایی مهمی بود که در این جلسه مطرح شد و در بعضی پرونده ها نیز از تغییر کاربری از باغات به مسکونی نیز مخالفت شد.


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند.