شناسهٔ خبر: 11501 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصراله نژاد خبر داد؛

لزوم اجرای قانون جدید پیش فروش ساختمان در استان مرکزی

مجید رضا نصرالله نژاد به گفته مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی، اجرای قانون جدید پیش فروش ساختمان در استان مرکزی لازم الاجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهر سازی استان مرکزی، مدیر کل راه و شهر سازی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت:در جهت اجرای قانون پیش فروش ساختمان و آیین نامه اجرایی آن و نیز دستور العمل صدور مجوز آگهی که توسط مقام عالی وزارت به این اداره کل ابلاغ شده است فایل های مربوطه به انضمام فرم های پیوست شماره ۱ و ۲ در قسمت منو (فرمهای الکترونیکی)سایت این اداره کل به نشانی  www.rumarkazi.ir قرارداده شده است.

 نصراله نژاد مدیر کل راه و شهرسازی افزود: پیش فروشندگان ساختمان از این پس، پیش از هرگونه اقدام برای پیش فروش بایستی نسبت به مطالعه قانون و دستورالعمل مذکور و تکمیل فرم پیوست شماره یک اقدام کنند و به همراه دیگر مدارک و مستندات مربوطه به مدیریت مسکن و ساختمان این اداره کل واقع در ساختمان شماره ۲ (سه راهی خمین)مراجعه و مدارک خود راتحویل دهند.

نصراله نژاد درادامه بیان داشت:بدیهی است هرگونه پیش فروش ساختمان  بدون مجوز اداره کل راه وشهر سازی خلاف مقررات می باشدودر صورت عدم رعایت  ،برابر ماده ۲۳و۲۴  قانون پیش فروش با متخلف برخورد خواهد شد./

نظر شما