شناسهٔ خبر: 115129 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت آغاز هفته دولت؛

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.  

 متن پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم  

خدمت به خلق، خدمت به خداست. «امام خمینی (ره)» 

صفحات تقویم جمهوری اسلامی ایران در هفته نخست شهریور ماه هر سال، در دل خود یادگاری از خاطره‌ی رادمردانی پارسا و با فضیلت دارد که همواره در طول عمر پربار خود لحظه‌ای دست از مبارزه نکشیدند و در راه خدمت به مردم، جان خویش را در طبق اخلاص نهاند تا آرمان‌های بزرگ مردم این سرزمین زنده و پویا بماند.   

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر؛ مفاهیم عمیق و بلندی همچون ولایت مداری و تبعیت از مقام معظم رهبری، مشورت در کارها، مدیریت جهادی همراه با کار و تلاش فراوان، ساده زیستی و دوری از تشریفات، توجه به محرومین و جوان‌گرایی که این شهیدان عزیز در راه نهادینه کردن آن از جان خود گذشتند را یادآوری کنیم و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان والامقام در راه تعالی میهن اسلامی، نظام و تحقق اهداف دولت مردمی گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه‌های مختلف به ویژه در حوزه مأموریت و اهداف وزارت راه و شهرسازی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آوریم.  

اینجانب هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت‌مردان، مدیران و کارکنان متعهد بویژه همکاران خدوم و زحمتکش خود در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاش‌های همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌نمایم.  

توفیق همکاران گرامی را در عمل به وظیفه در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مخصوصاً معنویت، عقلانیت و عدالت همراه با موفقیت، عزت و سربلندی همگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.