شناسهٔ خبر: 115200 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تعیین و تکلیف دو پروژه مسکن معلولان؛

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با مدیر کل راه و شهرسازی استان دیدار کرد

دیدار مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی توحیدی مقدم، مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص دو پروژه مهم مسکن معلولان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( خراسان شمالی)،  در این جلسه راهکارهای موجود در خصوص تعیین و تکلیف واحدهای مسکونی پروژه های ۲۹۴ واحدی خیرین مسکن ساز در بجنورد و ۴۸ واحدی معلولین شیروان بررسی شد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این جلسه گفت: خانه دار شدن خانوارهای تحت پوشش، سبب کاهش مسائل و مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانوارهای تحت پوشش خواهد شد و اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در کنار سایر مشکلات،رفع موانع ساخت مسکن برای این عزیزان را در دستور کار قرار داده است.

 وی ضمن اظهار خرسندی از برگزاری جلسه به جهت بررسی موضوعات افراد تحت حمایت گفت: با توجه به دیدگاه مساعد دو اداره کل مبنی بر رفع مشکل ایتام در زمینه تامین مسکن، تلاش می کنیم تا در حداقل زمان ممکن نسبت به بررسی مشکل این پروژه ها و سایر پروژه های در حال ساخت متعلق به افراد تحت حمایت بهزیستی اقدامات اجرایی اتخاذ شود.

قاسمی اظهار داشت: در خصوص پروژه ۲۹۴ واحدی مسکن خیرین و ۴۸ واحدی معلولین شیروان نهایت همکاری با بهزیستی استان جهت تکمیل این واحدها صورت خواهد گرفت.