شناسهٔ خبر: 11540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر میرشفیع به آذربایجان شرقی مطرح شد،

ارائه قیر رایگان برای آسفالت محورهای روستایی استان

روکش آسفالت محور آباده - سمیرم معاون راه های روستایی وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پروژه های محورهای شهرستان شبستر و بستان آباد در آذربایجان شرقی، از ارائه قیر رایگان برای آسفالت محورهای آذربایجان شرقی نیز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجان شرقی،مرتضی محمد در این باره گفت:سید حسین میرشفیع به همراه نماینده مردم شبستر درمجلس شورای اسلامی،مدیریت ساخت و توسعه راه ها و رئیس اداره روابط عمومی این اداره کل از محورهای روستایی تیل ، انگشتجان ، شیخ ولی ، هفت چشمه، شرفخانه ،علی بیگلو ،شندآباد، مرودیزج ،کلانکش و زین آباد بازدید کرده و از نزدیک در جریان پروژه ها و مشکلات مربوط به راه های شهرستان شبستر قرار گرفت.

رئیس اداره راه وشهرسازی شبستر افزود: حسین میرشفیع در بازدید از محورهای روستایی دستور ارائه قیر رایگان به پروژه های مشارکتی (روکش آسفالت روستایی ) را صادر کرد.

همچنین میرشفیع در جریان بازدید از پروژه های راه وشهرسازی بستان آباد نیز اعلام کرد:همچنین وزارتخانه متعهد به تأمین قیر رایگان برای اجرای آسفالت با مشارکت اهالی روستاها در شن ریزی , تملک زمین و آزاد سازی کامل اراضی است.

میر شفیع در این سفر با هیات همراه از راه های روستائی الوار،آلانق،انباردان ،نوجه ده سادات، سقین سرا،قره بابا ،تیکمه داش، سهندآباد و عین الدین نیز بازدید کرد و از نزدیک مشکلات اهالی روستا را مورد بررسی قرار داد./

نظر شما