شناسهٔ خبر: 11542 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجراي عمليات روكش آسفالت در محور قائمشهر - فيروزكوه

آسفالت راه روستایی رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان سوادكوه از اجراي عمليات روكش آسفالت و لكه گيري در محور قائمشهر _ فيروزكوه با صرف اعتباري بالغ بر ۵۰ ميليارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي مازندران مهرداد زماني ضمن اعلام اين مطلب افزود:به دليل شرايط آب و هوايي و عوامل مختلف محيطي فعاليت هاي گسترده اي در زمينه ترميم و لكه گيري روكش آسفالت هاي محورهاي ارتباطي در استان انجام شده است که عمليات لكه گيري و روكش آسفالت در سطح محور ارتباطي قائمشهر _ فيروزكوه نیز از جمله آن به شمار می رود.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان سوادكوه در خصوص این عمليات بیان کرد: عمليات روكش آسفالت به طول ۱۱ كيلومتر از ورسك تا پليس راه سوادكوه و همچنين هفت كيلومتر روكش آسفالت محدوده زيراب تا شيرگاه انجام شده است.

وي ادامه داد: لكه گيري هندسي بيش از ۴۸ هزار متر مربع، اجراي خط كشي ، نصب جداكننده ها ، آشكار سازي دهانه تونل ها ، نصب انواع علائم و تابلو و همچنين آشكار سازي نقاط پر حادثه از دیگر اقدامات انجام شده در این استان به شمار می روند.

ايمن سازي و تعريض محدوده گليج پل دو هزار تنكابن

تورج فتحي رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان تنكابن نیز در خبری دیگری از ايمن سازي و رفع نقاط پر حادثه محدوده گليج پل دو هزار اين شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه مناطق دوهزار و سه هزار از جمله نقاط مستعد گردشگری به شمار می روند، دارای حجم تردد بالایی به خصوص در ایام تعطیلات هستند که عرض راه موجود پاسخگوی آن نبود، به همین دلیل با هدف تسهيل در امر تردد و افزايش ايمني محورهاي تحت پوشش و همچنين پيگيري و دستور اكيد مدير كل محترم اقدامات ايمن سازي در محدوده گليج پل اين محور در قالب اجراي عمليات تعريض ،شانه سازي ، اصلاح قوس و احداث پل در دستور كار قرار گرفت.

 از ۱۰ هزار و ۱۵۵ كيلومتر راه موجود در مازندران ، مقدار ۶۳۸ كيلومتر در شهرستان تنكابن واقع شده است./

نظر شما