شناسهٔ خبر: 11545 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

آذرماه سال جاری در دانشگاه تهران انجام می‌شود؛

همایش سیاست‌های توسعه مسکن در ایران با هدف پیاده‌سازی طرح جامع مسکن

نمای عمومی تهران پانزدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن در ایران جهت اجرایی کردن و پیاده‌سازی برنامه‌های پیشنهادی طـرح جامع مسکن آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با پایان بازنگری طرح جامع مسکن، ارائه برنامه و الزامات اجرایی این طرح در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

در این راستا پانزدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن در ایران با رویکرد بهـره گیـری از ظرفیـت‌هـای صـاحبنظران و کارشناسـان برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن جهت اجرایی کردن و پیاده‌سازی برنامه‌های پیشنهادی طـرح جامع مسکن، در آذرماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این همایش با هدف اجرایی کردن برنامه‌های طرح جامع مسکن در روزهای دوم و سوم آذرماه سال جاری توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند اصل مقالات خود را در هشت محور حداکثر تا تاریخ ۱۱ مهرماه به دبیرخانه علمی همایش به نشانی پست الکترونیکی hamayeshmaskan۱۵@mrud.ir ارسال کنند.

محورهای تعیین شده برای این همایش عبارتند از: تامین مسکن کم‌درآمدها، نوسازی و بهسازی شهری، برنامه‌ریزی شهری و نظام تامین زمین. توسعه صنعت ساختمان، توسعه نظام تامین مالی مسکن، مسکن روستایی، مسکن استیجار و مسایل اجتماعی مسکن.

این همایش با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت عمران شهرهای جدید، مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی، شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، بانک مسکن، دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود. /

نظر شما