شناسهٔ خبر: 115490 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بمناسبت هفته دولت انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی احداث پل جدید سید رضا گناوه

پروژه های هفته دولت همزمان با پنجمین روز هفته دولت و در مراسمی با حضور استاندار بوشهر ، نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان عملیات اجرایی احداث پل جدید سید رضا گناوه آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، همزمان با پنجمین روز هفته دولت و در مراسمی با حضور استاندار بوشهر ، نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان عملیات اجرایی احداث پل جدید سید رضا گناوه آغاز شد .

در این مراسم استاندار بوشهر طی سخنانی با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای سرعت بخشی به پروژه های عمرانی گفت : پروژه پل سید رضا که در جوار پل قدیم ساخته می شود از جمله پروژه های مهم زیربنایی استان است که بوسیله راهداری احداث می شود .

احمد محمدی زاده اظهار داشت : در تعامل و تفاهم با مسئولان سازمان راهداری کشور امسال اعتبار بسیار خوبی برای بخش راهداری استان در نظرگرفته شده بطوریکه اعتبار این بخش به شکل قابل توجهی نسبت به سال قبل افزایش یافته است .

فرماندار گناوه نیز گفت : احداث پل جدید سید رضا که با توجه به فرسودگی پل قدیم  از جمله مطالبات مردم شهرستان بود۲۰ سال است که ابتر باقی مانده بود و خوشبختانه در دولت سیزدهم عملیاتی شد .

محمدتقی صفری بیان داشت : با توجه به ترافیک بالا در این محور، اجرای پل جدید از ضرورتها و از نیازهای اساسی برای ایمن سازی تردد مردم وتسهیل ترافیک بود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: اجرای پل سیدرضا به طول ۹۰ متر گامی در راستای ارتقا ایمنی عبور و مرور و تامین ایمنی پایدار در محورهای ارتباطی گناوه است .

عبدالکریم اخترشناس افزود: برای اجرای این پل ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است وانشاالله با حمایت مسئولان بمدت 18 ماه به بهره برداری خواهد رسید .

وی اظهار کرد : امسال به مناسبت هفته دولت ۳۷ پروژه راهداری در استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می شود که از این شمار چهار پروژه در گناوه افتتاح و عملیات اجرایی سه پروژه دیگر نیز آغاز می شود.