شناسهٔ خبر: 115753 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات مدیره بانک مسکن عملکرد بانک را در حوزه مسوولیت اجتماعی اعلام کرد؛

حمایت بانک مسکن در احداث و افتتاح ۴ مدرسه در هفته دولت/ تجهیز برخی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها

جعفر آقاملایی عضو هیات‌مدیره بانک مسکن همزمان با هفته دولت، آخرین اقدامات و فعالیت‌های این بانک در حوزه مسوولیت اجتماعی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره بانک مسکن ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و پاسداشت هفته دولت، به اقدامات و فعالیت‌های بانک مسکن در حوزه مسوولیت اجتماعی اشاره کرد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن در این خصوص گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از گسترش بیماری و حمایت از حوزه درمان جامعه ضمن حمایت از کارکنان مبتلا به بیماری کرونا و همکاری در انجام دورکاری کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای، اقدام به تهیه و توزیع برخی از اقلام برای بیماران و کادر درمان بیمارستان‌های امام حسین (ع) ، امام خمینی (ره)، فیروزآبادی، طرفه، ضیائیان، لولاگر و بهارلوی تهران، شهدای پاکدشت، شهدای ورامین و رباط کریم کرد.

آقاملایی ادامه داد: کمک به تکمیل و تجهیز بیمارستان خیریه آیت ا.. خوانساری اراک ، کمک به تجهیز درمانگاه فرهنگیان الیگودرز، کمک به بیمارستان و مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی روان‌پزشکی ابن‌سینا و دکتر حجازی شهر مشهد از دیگر اقدامات بانک مسکن در حوزه حمایت از بخش درمان و بیمارستان‌های کشور است.

وی به حمایت بانک مسکن از حوزه مدرسه‌سازی نیز اشاره و در این خصوص گفت : افتتاح مدرسه ۴ کلاسه در شهرستان کلاله کردکوی استان گلستان ، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دهستان کرکولی بخش جرگلان شهرستان رازوجرگلان استان خراسان شمالی ، افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه در شهرستان خرمشهر استان خوزستان از اقدامات بانک مسکن در راستای توسعه فضای آموزشی در کشور است که مدرسه ۶ کلاسه روستای استرود بخش بزینه رود شهرستان خدابنده استان زنجان نیز در هفته دولت افتتاح شد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن درخصوص تهیه و توزیع اقلام آموزشی در این مدارس به تجهیز مدرسه سلطان آباد گلستان، ارسال لوازم التحریر به خیریه مشیز در استان‌های کرمان، قزوین، سیستان و بلوجستان، بوشهر و تهران و اهدای ۱۰۰ تبلت به دانش آموزان مناطق محروم اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، کمک ۱۰ میلیاردریالی به کمپین دوباره زندگی (آزادی زندانیان غیر عمد)، کمک به آزادی ۱۴ زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد از محل کمک های کارکنان بانک و حساب کمک های مردمی و تجهیز اماکن ورزشی استان سیستان و ورزشگاه شهید طباطبایی زابل از دیگر مواردی بود که آقاملایی از آنها به عنوان اقدامات شاخص بانک مسکن در مسوولیت اجتماعی برشمرد.