شناسهٔ خبر: 115862 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت اتفاق افتاد؛

افتتاح ۳۴ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بروجرد

افتتاح ۳۴ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بروجرد به مناسبت هفته دولت، آیین افتتاح پروژه‌های ساخت و روکش آسفالت در طول ۳۴.۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان بروجرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(لرستان)، مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راه روستایی این اداره‌کل در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که با حضور فرماندار و مسئولان محلی بروجرد برگزار شد، گفت: هفته دولت از ایام پربرکت نظام جمهوری اسلامی است و مطابق رسم هرساله پروژه‌های زیرساختی تقدیم مردم می‌شود.

وی گفت: پروژه ساخت و روکش آسفالت محورهای روستایی شهید بروجردی، جعفرآباد گوله، شیخ‌ میر کلهر، هیراب، مگسان، کوشک، کولیدر، پاپولک، دره‌گرم، گنداب و گیلان‌سر به طول ۳۴.۲ کیلومتر و با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

منعمی فرماندار بروجرد هم در این مراسم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و عمل به منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب درخصوص خدمت به مردم و تلاش در راستای اهداف توسعه‌محور و محرومیت‌زدایی دولت را به عنوان نقشه‌ی راه خادمان مردم در دستگاه‌های اجرایی برشمرد و از راهداری لرستان به خاطر اجرای پروژه‌های زیرساختی در بروجرد قدردانی کرد.