شناسهٔ خبر: 115863 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفتمین روز از هفته دولت انجام گرفت؛

آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی راهداری لرستان در سه شهرستان

آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی راهداری لرستان در سه شهرستان در هفتمین روز از هفته دولت، پنج پروژه زیرساختی راهداری در شهرستان‌های ازنا، الشتر و نورآباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(لرستان)، آیین افتتاح پروژه‌های راه روستایی هندر_دوبلوکان و بازسازی و مرمت پل چرخستانه در شهرستان ازنا با حضور حسین جودکی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره‌کل، فرماندار و مسئولان محلی ازنا برگزار شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدا را شاکریم که در هفته دولت، دو پروژه زیرساختی احداث و آسفالت راه روستایی هندر _ دوبلوکان به طول ۶.۵ کیلومتر و بازسازی و مرمت پل چرخستانه با مجموع اعتبار ۷۴ میلیارد ریال تقدیم مردم ازنا شد.

در ادامه فاتحی فرماندار ازنا هم با بیان اهمیت توجه به راه‌های روستایی و ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی خدمات حمل و نقل، از خدمات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در شهرستان ازنا قدردانی کرد.

همچنین در شهرستان الشتر نیز پروژه احداث و آسفالت محور روستایی میوله به چم‌کاشی به طول ۳.۲ کیلومتر و اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با حضور فرماندار و مسئولان محلی این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح پروژه احداث و آسفالت راه روستایی عزیزکشته دلفان به طول ۴.۵ کیلومتر و اعتبار ۳.۱ میلیارد تومان دیگر برنامه راهداری لرستان در هفتمین روز هفته دولت بود.