شناسهٔ خبر: 115915 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بررسی فرآیند بهره‌مندی مضاعف از فناوری‌های نوین ساختمانی در پروژه‌های نهضت ملی قزوین

نشست سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در دیداری مشترک، پیرامون فرآیند بهره‌مندی مضاعف از فناوری‌های نوین ساختمانی در پروژه‌های مسکونی نهضت ملی بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در دیداری مشترک، پیرامون فرآیند بهره‌مندی مضاعف از فناوری‌های نوین ساختمانی در پروژه‌های مسکونی نهضت ملی مسکن بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در این دیدار سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن ارائه گزارش اجمالی از اقدامات مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حوزه بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در عرصه نهضت ملی زمین و مسکن، خواستار حمایت بیشتر جهت ترغیب به استفاده از فناوری‌های نوین در پهنه ساخت و ساز استان قزوین شد. 

حیدری استفاده از مصالح ساختمانی و محصولات ساختمانی دارای گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را، ضامن تسریع در ارتقا حوزه ساخت و ساز استان برخوردار قزوین ارزیابی کرد. 

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، مدیران و مهندسین استانداری قزوین جهت حضور در "نخستین رویداد فناورانه صنعت ساختمان و مسکن" در هفته آینده در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی دعوت به عمل آورد.

معاون هماهنگی امو عمرانی استانداری قزوین نیز در بخش دیگری از این جلسه، نهضت ملی مسکن را فرصت مغتنمی برای ترویج فناوری‌های نوین به ویژه در بخش ساختمان و مسکن معرفی کرد. 

رجحانی با اشاره به پروژه‌های مختلف صنعتی‌سازی استان قزوین در بستر نهضت ملی زمین و مسکن، اقدامات به عمل آمده در این زمینه توسط شورای فنی استان و دستگاه‌های مرتبط استانی خصوصا اداره کل راه و شهرسازی را برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد با تأکید وزیر راه و شهرسازی و امکان فراهم شده در بستر نهضت ملی مسکن، شاهد ارتقای ساخت و ساز  صنعتی در پهنه کشور و خصوصا استان قزوین باشیم.