شناسهٔ خبر: 11605 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسي ساختمان گلستان:

تایید یا رد نامزدها در ادوار گذشته، ملاک تعیین صلاحيت دوره هفتم نیست

نشست دستگاههای نظارت رئيس دستگاه نظارت بر هفتمين دوره از انتخابات هيأت مديره نظام مهندسي ساختمان گلستان با بيان اينكه تأیيد و يا رد نامزدهاي هيأت مديره نظام مهندسي ساختمان در ادوار گذشته مبناي تعيين صلاحيت آنان در دوره هفتم نخواهد بود، گفت: صلاحيت كانديداها در اين دوره براساس شيوه نامه ابلاغي از سوي وزارت راه و شهرسازي بررسي خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي گلستان، علي بخش رستمي در جلسه هماهنگي هيأت اجرايي و دستگاه نظارت بر انتخابات هيأت مديره نظام مهندسي ساختمان در اداره كل راه و شهرسازي، گفت: مهمترين ضرورت در بررسي صلاحيت نامزد هاي انتخاباتي نيز، حفظ حرمت انساني و كرامت آنان در فرآيند انتخابات است.

رئيس هيأت اجرايي اين دوره از انتخابات نظام مهندسي ساختمان گلستان، همچنين در ارائه گزارشي از فرآيند عملكرد هيأت اجرايي در اين دوره از انتخابات، بیان کرد: شيوه نامه و زمان بندي آیين نامه اجرايي ملاك عمل هيأت اجرايي از زمان شكل گيري روند انتخابات تاكنون بوده و در فرآيند انتخابات به هيچ وجه، سليقه اي اعمال نشده است.

برابر دستور رياست ديوان عدالت اداري و در اجراي نظريه مقام عالي وزارت و ساير الزامات مندرج در قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان و آیين نامه اجرايي آن و برای جلوگيري از تضيع حق اعضاي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان ها، مهلت ثبت نام داوطلبان عضويت در هفتمين دوره از انتخابات هيات مديره نظام مهندسي ساختمان از شانزدهم تا هجدهم شهريور ماه به مدت سه روز تمديد شده است.

براساس همين دستورالعمل، زمان برگزاري هفتمين دوره از انتخابات اعضاي هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان نيز، از نهم مهرماه سال جاري به روز پنجشنبه شانزدهم مهرماه تغيير يافته است./

نظر شما