شناسهٔ خبر: 116056 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل سازمان راهداری خبر داد؛

افزایش ظرفیت ۵۰ درصدی فروش بلیت در سایت‌های معتبر و طرف قرارداد شرکت‌های حمل و نقل

حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از به کارگیری ۵۰ درصد ظرفیت فروش بلیت در سایت‌های اینترنتی معتبر طرف قرارداد شرکت‌های حمل و نقل به منظور سفر زائران اربعین از مبادی مختلف کشور به مقصد مرزهای خروجی، خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از به کارگیری ۵۰ درصد ظرفیت فروش بلیت در سایت‌های اینترنتی معتبر طرف قرارداد شرکت‌های حمل و نقل به منظور سفر زائران اربعین از مبادی مختلف کشور به مقصد مرزهای خروجی، خبر داد. 

وی افزود: در راستای تسهیل و ایجاد شفافیت در عرضه بلیت سفر زائران اربعین حسینی، تمامی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل موظف هستند ۵۰ درصد ظرفیت سرویس دهی روزانه را اعم از سرویس‌های عادی و فوق العاده از طریق سایت‌های اینترنتی معتبر طرف قرارداد شرکت‌های حمل و نقل در قالب روز فروش و پیش فروش اختصاص دهند.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، معاون حمل و نقل این سازمان خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سفرهای بازگشت، زائران پس از خاتمه زیارت در کشور عراق و پیش از حرکت به سمت مرز، نام مرز ورودی خود را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند تا ناوگان عمومی مورد نیاز تأمین شود و در مرزها استقرار یابد.