شناسهٔ خبر: 11612 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد:

وزیر راه و شهرسازی به کرمان می‌رود/ جزئیات بازدیدها و دیدارهای آخوندی در کرمان

عباس آخوندی در حال پیاده شدن از هواپیما مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان کرمان گفت: عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی پنجشنبه هفته جاری به استان کرمان سفر می‌کند تا ضمن افتتاح چندین پروژه از نزدیک در جریان فعالیت‌های راه و شهرسازی این استان قرار گیرد.

خداداد مقبلی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت: دکتر آخوندی در این سفر ضمن بررسی مسائل و مشکلات بافت‌های ناکارآمد شهر، از بافت‌های فرسوده محدوده بازار و باغ فتح آباد کرمان بازدید کرده و برخی از مهم‌ترین پروژه‌های راهی استان را افتتاح خواهد کرد.

وي با بيان اين كه افتتاح باند دوم بزرگراه رفسنجان – سرچشمه- مانی به طول ۶۰ كيلومتر، بازديد از راه‌آهن، كلنگ‌زني ترمينال جديد فرودگاه از جمله برنامه‌هاي سفر  دو روزه وزیر راه و شهرسازی به كرمان است.

مقبلی در ادامه اعتبار هزینه شده باند دوم بزرگراه رفسنجان - کرمان را  ۶۰ میلیارد تومان دانست و افزود: وزير راه و شهرسازي در روز دوم سفر خود به كرمان با حضور استاندار باند دوم بزرگراه بردسير- سيرجان به طول ۳۸ كيلومتر و باند دوم بزرگراه سيرجان- قطروئيه به طول ۴۰ كيلومتر را افتتاح خواهد كرد.

 همچنین قرار است عباس آخوندی در جلسه‌ای با حضور استاندار، معاونان وی، مدیر کل راه و شهرسازی کرمان و برخی از نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی حضور یافته و در جریان مشکلات راهی و شهرسازی استان قرار می گیرد. گفتگو با پيمانكاران راه و فعالان حمل و نقل استان نیز در همین جلسه پیش بینی شده است.

بازديد از گردنه خانه سرخ و چند محور ارتباطی ديگر استان نیز از جمله برنامه‌های سفر وزير راه و شهرسازی به استان کرمان است./

نظر شما