شناسهٔ خبر: 11614 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان استانی اجرایی شد؛

محور چهارخطه گچساران - بابامیدان کهگیلویه زیر بار ترافیک

جاده سه کیلومتر از جاده چهارخطه گچساران - بابامیدان در منطقه ماهور باشت در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد زیربار ترافیک رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي كهگيلويه و بويراحمد ،مدیرکل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت: اعتبار هزینه شده برای ساخت و زیر بار ترافیک رفتن این سه کیلومتر جاده ارتباطی چهارخطه افزون بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بوده است.

حسن فدایی در این باره بیان کرد :جاده ارتباطی چهارخطه گچساران - بابامیدان به طول ۱۱ کیلومتر است و اعتباری مازاد بر ۲۴۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملی برای تکمیل و زیر بار ترافیک رفتن آن مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه این عملیات از اواخر سال ۹۲ آغاز شده، افزود: هشت کیلومتر از مابقی این پروژه در حال زیرسازی بوده و آماده آسفالت است.

وی همچنین افزود: از مجموع ۶۵ کیلومتر جاده چهارخطه موجود در کهگیلویه و بویراحمد ۳۵ کیلومتر آن در دو سال آغاز به کار دولت یازدهم ساخته شده است.

شش هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه ارتباطی در استان وجود دارد که از این میزان چهار هزار و ۵۳۰ کیلومتر راه روستایی، ۹۹۰ کیلومتر راه فرعی، ۵۰۴ کیلومتر راه اصلی و ۶۵ کیلومتر نیز بزرگراه است./

نظر شما