شناسهٔ خبر: 116145 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی

آزمون ورود به حرفه مهندسان خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان در رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی طی روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی گفت : آزمون های ورود به حرفه مهندسان در رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته های معماری(نظارت، طراحی و اجرا)، عمران(نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات مکانیکی(طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی (طراحی،نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک و همچنین آزمون های ورود به حرفه کاردان های فنی ساختمان در رشته های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی به طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور در خراسان شمالی طی روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

وی همچنین اضافه کرد: در این مجموعه آزمون ها، آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی و آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ نیز در روزهای مذکور برگزار خواهد شد.

قاسمی به محل برگزاری آزمون اشاره کرد و افزود: محل برگزاری آزمون در شهرهای بجنورد وشیروان در محل دانشگاه آزاد شهرهای مذکور خواهد بود و درب محل برگزاری از ساعت ۷ در روزهای یاد شده بسته خواهد شد و فرآیند شروع آزمون نیز از ساعت ۷ صبح روزهای مذکورآغاز خواهد شد که متقاضیان می بایست یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حاضر شوند.

وی تصریح کرد: در مجموع تعداد ۴۰۳۹ شرکت کننده در آزمون در شهرهای بجنورد و شیروان حضور دارند که از این تعداد ۸۲۵ شرکت کننده خانم و ۳۲۱۴ شرکت کننده آقا خواهد بود .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان به نحوه دریافت کارت ورود به آزمون اشاره و ادامه داد: شرکت کنندگان در مجموعه آزمون های ورود به حرفه مهندسان می توانند جهت دریافت کارت ورود به آزمون به آدرس های inbr.ir و sanjeshserv.ir مراجعه و کارت خود را دریافت نمایند .

گفتنی است شرکت کنندگان حتماً جهت ورود به آزمون با ماسک وارد حوزه آزمون شوند و از آوردن تلفن همراه و ماشین حساب های دارای بلوتوث و سیم کارت اکیداً خودداری نمایند.