شناسهٔ خبر: 116272 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نایب رئیس کانون انجمن‌ های صنفی کارگری رانندگان مسافر کشور:

رانندگان کشور با توان دو برابری در خدمت زائران/ استفاده از ظرفیت حداکثری اتوبوس ها در ایام اربعین

داوودی - کرمانشاه نایب رئیس کانون انجمن‌ های صنفی کارگری رانندگان مسافر کشور از استفاده از ظرفیت حداکثری اتوبوس ها در ایام اربعین خبر داد و گفت: در ایام اربعین حسینی (ع) با تمام توان در خدمت زائران هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) مختار داوودی گفت: در سیل، زلزله و جنگ خادم ملت بودیم در اربعین نیز با تمام توان در خدمت زوار اربعین حسینی (ع) هستیم در سالهای گذشته قبل از کرونا یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر مسافر در طول ۱۰ روز جا به جا کردیم.

داوودی اظهار کرد: در حال حاضر از تمام ظرفیت اتوبوس ها استفاده می شود در ایام اربعین سرویس های عمومی خود را طی چند روز تعطیل کرده و خدمات خود را به زوار اربعین ارائه می دهیم.

 وی گفت نه تنها در استان کرمانشاه بلکه در سراسر کشور با کمبود راننده مواجه هستیم، تعداد رانندگان جدید کاهش یافته و علت آن این است که طی دو سال بیمه این افراد قطع و مجبور به پرداخت بیمه به صورت آزاد هستند.

داوودی در ادامه افزود: با تلاش های مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه وضعیت جاده های استان کرمانشاه نسبت به دیگر استانها بهتر بوده و از لحاظ تابلو های راهنمایی، ایمن سازی و روکش آسفالت محور های مواصلاتی وضعیت خوبی دارد و نقاط پرحادثه در استان کرمانشاه کمتر شده است.

نایب رئیس کانون انجمن‌ های صنفی کارگری رانندگان مسافر کشور ادامه داد: تا قبل از کرونا ۱۳۷ هزار راننده در سراسر کشور داشتیم که حدود ۴۵ هزار نفر راننده های حرفه ایی اتوبوس بودند در طی این دو سال، ۲۰ هزار نفر از رانندگان به حوزه حمل و نقل کالا رفته اند.

وی در پایان افزود: در ایام اربعین معنای خدمت رسانی متفاوت می شود و همگان می خواهند خود را به نوعی در ارایه خدمات به زوار اربعین سهیم کرده باشند.

انتهای پیام/