شناسهٔ خبر: 116290 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد:

۶۰ پروژه نگهداری راه در خراسان جنوبی در دست اجرا است

اسداله جلال زاده.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: بیش از ۶۰ پروژه در حوزه نگهداری راه هم اکنون در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ پروژه فعال در حوزه نگهداری راه در سطح استان در دست اجراست.

وی افزود: این پروژه ها شامل لکه گیری ، روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی، تعمیر و مرمت ابنیه فنی راهها، ساخت پل و راههای روستایی، بهسازی و آسفالت راه های روستایی، خط کشی و نصب علائم ترافیکی در راه های اصلی و فرعی استان است.

جلال زاده اظهارکرد: پیشرفت فیزیکی این تعداد طرح در دست اجرا متفاوت بوده و برخی از این پروژه ها در مراحل ابتدایی اجرایی و تعدادی در حال اتمام است.

وی ادامه داد: مهم ترین طرح های راهداری در دست اجرا شامل؛ اجرای عملیات روکش آسفالت تقویتی و حفاظتی محورهای کریدوری و اصلی سطح استان و اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای فرعی خوسف – قلعه زری و سه قلعه – بیرجند است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات ملی و استانی تامین می شود که در حال حاضر ۲۵ درصد از اعتبارت تخصیص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای این تعداد پروژه های در دست اجرا بیش از ۲۰۰ کیلومتر از راه های استان آسفالت و یا روکش خواهد شد.