شناسهٔ خبر: 11630 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون استاندار مازندران خبر داد:

پایان پروژه مسکن مهر مازندران در تعامل دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر است/ تخصیص افزایش وام به مسکن مهر جویبار

شورای مسکن معاون عمراني استانداري مازندران در جلسه كارگروه شوراي مسكن اين استان كه با حضور تمامي اعضاي اين شورا در محل استانداري مازندران برگزارشد تنها راه بسته شدن مسكن مهر مازندران را تعامل، همدلي و همكاري همه دستگاه‌هاي خدمات رسان دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي مازندران علي نبيان در اين جلسه گفت : يکي از نياز هاي مهم براي کشور هاي توسعه يافته و در حال توسعه ايجاد يک سيستم کارآمد شهري در تمامي ابعاد بوده که در اين ميان نقش مسکن به عنوان سرپناه براي هر انساني در اين جوامع مي تواند نقش تعيين کننده اي داشته باشد.

نبیان در این رابطه بیان کرد: از اين رو احداث واحدهاي مسکن مهر با هدف توسعه و اجراي عدالت به اجرا در آمده تا بتوان از اين طريق گام هاي ارزنده اي برای رشد و شکوفايي جامعه برداشت.

وی در خصوص پروژه هاي تعاوني هاي مسكن مهر استان،گفت: در حال حاضر مشكلات و موانع متعددي در اجراي پروژه هاي در دست اجرا از سوی تعاوني هاي مسكن مهر بوده كه انتظار می رود با برپايي چنين نشست ها و جلسات و تعامل دو طرفه با اداره كل تعاون و پيمانكاران اين بخش به زودي موانع مرتفع شده و ما شاهد به سرانجام رسيدن پروژه هاي مذكور باشيم.

 در اين جلسه نبیان همچنین از افزايش وام به پروژه مسكن مهر جويبار ( ۳۰ و ۹۶ واحدي ) خبر داد.

مدیر کل راه وشهرسازی مازندران  هم در خصوص اجراي پروژه هاي مسكن مهر در مازندران بیان کرد: بر اساس برنامه ريزي به عمل آمده در سال ۹۴ بهره برداري ۱۰ هزار واحد مسكن مهر در مازندران در دستور كار بود،كه تا به امروز با تلاش همه عزيزان بيش از پنج هزار واحد به پایان رسيد.

نوروزی با بيان اينکه در شوراي تأمين مسکن استان و کميته هاي فني آن به طور منظم تشکيل و مشکلات مربوط به مسکن مهر طرح و پيگيري مي شود، افزود :متولي ساخت مسکن مهر، فقط  اداره کل راه و شهرسازي نيست و ساير دستگاه هاي اجرايي نيز در اين موضوع سهيم است  لذا تعامل و همدلي تمامي اين دستگاه ها با اداره كل مي تواند ما را در تسريع و پایان نهايي پروژه هاي مسكن مهر ياري رساند.

 پيگيري پروژه هاي مسكن مهر استان از جمله مسكن مهر مياركلاي ساري ، مسكن مهر چالوس و جويبار از جمله پروژه هاي بود كه در جلسه مذكور مطرح شد./

نظر شما