شناسهٔ خبر: 116304 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

خروج بیش از ۲۳ هزار زائر اربعین از مرز خسروی در روز گذشته

کرمی -مدیرکل راهداری کرمانشاه به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، روز گذشته (سه شنبه، ۱۵ شهریور) ۲۳ هزار نفر از طریق مرز خسروی عازم عتبات عالیات شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)  فریبرز کرمی با بیان اینکه روز گذشته ۲۳ هزار زائر از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شدند، افزود: همچنین ۴۳۵ زائر ایرانی هم از این مرز وارد ایران شدند.

وی گفت: پیش بینی چنین حجمی از زائران را داشتیم که با وجود جمعیت عظیمی که امروز از مرز خسروی خروج یافتند اما  شرایط و امکانات فراهم بود و شاهد سهولت در تردد هم  در این طرف مرز و هم آن‌سوی مرز در منذریه بودیم.

کرمی افزود: مجموع تردد زواری که از زمان بازگشایی مرز خسروی (۲۳ مرداد) از این مرز عازم عتبات عالیات شدند را تاکنون بیش از۵۳ هزار و ۳۲۵ نفر اعلام کرد و یادآور شد: بیش از دو هزار نفر هم از این مرز وارد کشور شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افزایش تردد خودرو در محورهای استان هم بواسطه حضور زوار از استان‌های دیگر خبر داد و خاطرنشان کرد: روز گذشته در مجموع بیش از ۶۳۹ هزار تردد در محورهای استان به ثبت رسید که نسبت به روز قبل از آن ۱۹ درصد بیشتر شده است.

کرمی اضافه کرد: روز گذشته بیش از ۶۷ هزار دستگاه خودرو به استان وارد و بیش از ۶۰ هزار دستگاه خودرو از استان خارج شدند.

انتهای پیام/