شناسهٔ خبر: 116362 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد:

استقبال گسترده زوار اربعین از مسیر خسروی

پایانه مرزی خسروی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: آمار خروج زوار اربعین حسینی از این مرز تاریخی همچنان به سرعت در حال افزایش است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی گفت: مرز بین المللی خسروی با اقبال ویژه زوار حسینی مواجه شده است و تا ظهر امروز بیش از ۲۰ هزار نفر از این مرز عبور کرده اند و پیش بینی می شود این آمار تا پایان وقت اداری دو برابر شود.

وی افزود: دیروز سه شنبه آمار تردد زوار اربعین از این مرز قدیمی به ۲۲ هزار نفر رسید که در مقایسه با روز دوشنبه یک افزایش ۴۰۰ درصدی را نشان می داد.  

کرمی گفت: از صبح امروز مسیر کرمانشاه به سمت خسروی شاهد ترافیک سنگین خودروهای حامل زوار حسینی بود که برای شرکت در آیین اربعین مسیر خسروی را انتخاب کرده بودند.

وی گفت: بر اساس آمار اعلام شده تا ظهر امروز بیش از ۲۰ هزار نفر از مرز خسروی عبور کرده اند و همچنان جمعیت زیادی منتظر عبور از مرز هستند.

کرمی در پایان افزود: با توجه به آغاز بازگشت زائران، پیش‌بینی می‌شود محورهای مواصلاتی قصرشیرین به اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه در ‌روزهای آینده حجم ترافیکی پرباری را داشته باشد و به رانندگان تأکید شده که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/