شناسهٔ خبر: 116395 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با کارکنان فرودگاه شیراز

حمید مردانیان مشاور وزیردر امور ایثارگران مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با همراهی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس طی بازدید از بخش های مختلف فرودگاه با کارکنان ایثارگران و فرزندان معزز شهدای فرودگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱، با همراهی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس طی بازدید از بخش های مختلف با کارکنان ایثارگران و فرزندان معزز شهدای فرودگاه دیدار و گفتگو کرد.

مشاور وزیر با قدردانی از اقدامات انجام شده در خصوص کارکنان و خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر بر حمایت و ارائه خدمات به جامعه ایثارگران تاکید و پیگیری مطالبات آنها را امری مهم عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه تبدیل وضعیت ایثارگری از حدود ۵۰ درصد عبور کرده است، افزود: با انجام رایزنی و تعاملات، سازمان اداری استخدامی با پست های تخصیصی موافقت نموده و تبدیل وضعیت سایر کارکنان نیز انجام خواهد شد.

مردانیان با اشاره به پیگیری وضعیت معلولین اظهار کرد: در جریان این بازدید امور مربوط به افراد توان خواه، کم بینا و نابینا نیز احصا و رصد می شود و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

در ادامه مشاور وزیر با تقدیر از وضعیت حجاب کارکنان اداره کل گفت: نکته حائز اهمیت در این بازدید، نوع پوشش بانوان اداره کل بود که همه بانوان دارای حجاب برتر بودند  و جا دارد از مدیرکل فرودگاه تشکر و قدردانی بعمل آید.

در جریان این بازدید مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس ضمن ابراز خرسندی از حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: در حال حاضر در مجموعه اداره کل فرودگاه‌های استان فارس ۱۰۷ کارمند از خانواده معزز ایثارگران به صورت رسمی قطعی مشغول به فعالیت و انجام وظیفه هستند.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبه تبدیل وضعیت ایثارگران افزود: در راستای اجرای مصوبه مذکور ۶۲  نفر مشمول تبدیل وضعیت شدند که تاکنون ۱۷ نفر تبدیل وضعیت پیدا کرده و احکام آنها صادر شده است و ۴۵ نفر دیگر نیز با اختصاص پست سازمانی تبدیل وضعیت خواهند شد.