شناسهٔ خبر: 116438 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

حمل‌ونقل دریایی در هفته‌ای که گذشت؛

جزئیات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بنادر هرمزگان/ تخلیه ۳ کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی/ انجام ‌۹۳۸ هزار تن‌ عملیات تخلیه‌وبارگیری در بنادر مازندران

تخلیه و بارگیری کالاها در بنادر شرق استان هرمزگان اعلام جزئیات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بنادر هرمزگان، تخلیه ۳ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی و انجام ‌۹۳۸ هزار تن‌ عملیات تخلیه‌وبارگیری در بنادر مازندران، از مهمترین خبرهای حوزه بنادر و دریانوردی در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته گذشته در حوزه حمل و نقل دریایی به وقوع پیوست به شرح زیر است:

جزئیات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بنادر هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، احداث مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، احداث پایانه خدمات کانتینری و کالای کانتینری، احداث ترمینال مکانیزه غلات و واگذاری چهار پایانه کانتینریِ آماده بهره‌برداری را از شاخص‌ترین اقدامات انجام شده و پیش رو در راستای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بنادر این استان اعلام کرد.

نورالله عباسی سرپرست بنادر و دریانوردی گلستان شد

با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، نورالله عباسی به سمت سرپرست اداره بنادر و دریانوردی استان گلستان منصوب شد.

تخلیه ۳ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: عملیات تخلیه ۳ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی آغاز شد.

بازرسی از حدود ۳۰۰۰ شناور ایرانی و خارجی در سه ماهه اول سال

اهم اقدامات و عملکرد ۳ ماهه سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه ارتقای ایمنی و امنیت دریایی و بندری و نیز حفظ محیط زیست دریایی اعلام شد.

از سرگیری صادرات گاز مایع از پایانه نفتی بندر شهید باهنر

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از شروع فعالیت مجدد صادرات گاز مایع از بندر شهید باهنر خبر داد.

واردات بیش از ۷۸۶ هزار تن کالا از بنادر مازندران در پنج ماهه اول

رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در پنج ماه سال جاری ۷۸۶ هزار و ۴۶۶ تن کالا از بنادر استان وارد کشور شده است.

یک گام تا اتصال به شبکه گازرسانی سراسری منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)

بنا بر اعلام معاون مهندسی و عمران اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان، با تأمین لوله‌های ۶ کیلومتر پایانی پروژه گازرسانی به مجتمع بندری امام خمینی (ره) پیشرفت کلی این پروژه به ۸۳ درصد رسیده است.

انجام ‌۹۳۸ هزار تن‌ عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر مازندران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران اعلام کرد: راه دسترسی مستقیم بندر نوشهر تاکنون ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار کل۷۲۰ میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید .

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد

با حکم معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، قاسم عسکری‌نسب به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان وبلوچستان منصوب شد.

عادل دریس مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی شد

با حکم معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس به سمت مدیرکل امور بندری این سازمان منصوب شد

ارائه تسهیلات بانکی به ۲۷۴۰ پروژه دریایی و بندری به ارزش ۲۵۰۰ میلیارد تومان

سازمان بنادر و دریانوردی تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۱ اقدامات ویژه و متفاوتی را در حوزه توسعه‌ ناوگان تجاری و مسافری و نیز توسعه و تسهیل خدمات دریایی و بندری، مدنظر قرار داده است.