شناسهٔ خبر: 116501 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد:

استقرار نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر در مرز شلمچه

مهندس اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از استقرار نمایندگی این اداره کل برای ارایه خدمات به زائران اربعین در مرز شلمچه خبر داد و گفت: نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای تا بازگشت آخرین زائراستان بوشهر در مرز حضور دارند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از استقرار نمایندگی  این اداره کل برای ارایه خدمات به زائران اربعین در مرز شلمچه  خبر داد و گفت: نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای تا بازگشت آخرین زائراستان بوشهر در مرز حضور دارند .

عبدالکریم اخترشناس در حاشیه بازدید از نحوه ارائه خدمات از سوی نمایندگی این اداره کل به زائران در مرز شلمچه گفت : نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر استان جهت ساماندهی بازگشت زوار در مرز شلمچه حضور دارند و و تا بازگشت آخرین زائر به کار خود ادامه می دهند .

وی خاطر نشان کرد : نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای در تعامل مستمر با مسئولان پایانه مرزی شلمچه و همچنین انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر خوزستان وظیفه ساماندهی و تدارک ناوگان برای زائرین استان  را بر عهده دارد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد : با استفاده از تجارب سالهای گذشته و افزایش حدود۳۰درصدی زوار در اربعین امسال نسبت به دوره های قبل باید آمادگی لازم را برای اختصاص ناوگان  بیشتر داشته باشیم .

عبدالکریم اخترشناس با اشاره به لزوم همکاری زوار عزیز برای بازگشت به استان تصریح کرد : برای سهولت بازگشت زائرین عزیز سامانه پیامکی۲۰۰۰۱۴۱ طراحی شده و زائرین هم استانی به محض انجام سفر معنوی اربعین ، مرز شلمچه را به این سامانه پیامک کنند .

وی با توجه به مزایای اعلام مرز اظهار کرد : با ارسال نام مرز شلمچه زوار کمتر در مرز منتظر می مانند و دسترسی به ناوگان نیز آسان تر می شود از این رو  از زائرین عزیز تقاضا داریم برای سهولت بازگشت خود حتما قبل از رسیدن به مرز ، نام شلمچه را به پیامک ۲۰۰۰۱۴ ارسال کنند.