شناسهٔ خبر: 116558 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

رکورد تردد از مرز خسروی شکست

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان کرمانشاه از خروج بیش از ۴۰ هزار زائر از مرز خسروی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: این میزان تردد از زمان بازگشایی مرز تاکنون بی سابقه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی با اشاره به خروج بیش از ۴۰ هزار و ۶۰۰ زائر از مرز خسروی در روز گذشته(۱۹ شهریور)، عنوان کرد: مجموع زواری که از ابتدای بازگشایی خسروی از این مرز عازم عتبات عالیات شده اند به بیش از ۱۷۹ هزار و ۶۰۰ نفر رسید.

وی تعداد زواری که روز گذشته از این مرز وارد کشور شدند را نیز ۵۷۹۷ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر از طریق این مرز وارد کشور شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به روند افزایشی بازگشت زوار از مرز خسروی، ادامه داد: برای موج برگشت زوار آمادگی داریم.

وی درباره گزارش روزانه وضعیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، افزود: مجموع تردد کلی خودروها در محدوده استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۸۷هزار و ۸۹۶ دستگاه خودرو رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ثبت ۶۶هزار و ۶۲۳ تردد ورودی به استان و ۶۳هزار و ۵۴۵ تردد خروجی از استان کرمانشاه خبر داد.

کرمی خاطرنشان کرد: سهم خودروهای سنگین در شمار ترددهای ورودی به استان کرمانشاه هفت هزار و ۸۱۳ دستگاه و در ترددهای خروجی از استان شش هزار و ۹۸۳ دستگاه خودرو بوده است.

انتهای پیام/