شناسهٔ خبر: 11657 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در نشست‌ شرکت عمران و بهسازی شهری ایران صورت می‌گیرد:

بررسی نقش نهادهای غیردولتی در بازآفرینی شهری/ مروری بر تجربه موسسه‌های ژیار و کاردوک

نشست چهارم شرکت عمران شرکت عمران و بهسازی شهری در چهارمین نشست با موضوع بررسی ساختار نهاد توسعه محله در بازآفرینی شهری پایدار به نقش نهادهای غیر دولتی در بازآفرینی شهری پایدار می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چهارمین نشست از دفتر ششم سلسله نشست‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران (مادر تخصصی) در خصوص بررسی ساختار نهاد توسعه محله در راستای بازآفرینی شهری پایدار با عنوان «نهادهای غیردولتی- تجربه موسسه‌های ژیار و کاردوک» برگزار می‌شود.

این نشست روز دوشنبه ۲۳ شهریورماه ۹۴ از ساعت ۱۴ با سخنرانی جبار احمدپور و جسیم مصطفوی و با حضور دکتر رحیم سرور و فیروزه صابر به عنوان اعضای پنل در سالن اجتماعات شرکت عمران و بهسازی شهری تشکیل می‌شود و مجید روستا عضو هیئت مدیره این شرکت نیز به عنوان دبیر علمی در نشست حضور خواهد داشت.

نشست اول این دوره از سلسله نشست‌ها که پنجم مرداد ماه برگزار شده بود به بررسی تجارب خانه محله‌های شیراز، شیخ علی چوپان و دفاتر سهل‌آباد اختصاص یافت.

نشست دوم نیز به موضوع بررسی ساختار نهاد توسعه محله در راستای بازآفرینی شهری و موضوع تجارب دفاتر تسهیلگری اختصاص داشت.

کارشناسان در نشست سوم از این سلسله نشست‌ها به موضوع تسهیلگری پرداختند و تجارب محله هرندی، باغ آذری، ارومیه و خزانه را بررسی کردند.

شرکت عمران و بهسازی شهری ایران که میزبان این نشست است بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک ۵۱ واقع شده است./ 

نظر شما