شناسهٔ خبر: 116675 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:‌

اعزام بیش از ۶ هزار زائر از کهگیلویه و بویراحمد به مرز شلمچه بوسیله ناوگان حمل و نقل جاده ای

اعزام زائرین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای اعزام زائران حسینی به مرز شلمچه، ۱۹۷ دستگاه ناوگان اتوبوس رانی استان کار جابه جایی زائران را انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)عابد محمدی با بیان اینکه در بیست روز ابتدای شهریور امسال، سه میلیون و ۵۰۴ هزار و ۳۳۰ وسیله نقلیه در جاده‌های اصلی استان تردد داشته اند، گفت: متوسط تردد ساعتی در این بازه زمانی ۲۲۰ وسیله نقلیه در ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۹ درصد افزایش داشته است.

وی علت افزایش این تردد را جابه جایی زائران به مرز شلمچه عنوان کرد و ادامه داد: تعداد ۱۰ هزارو ۴۰۷ اتوبوس در جاده‌های اصلی استان تردد داشته که بیشتر آن‌ها حامل زائرانی بودند که به طرف مرزشلمچه در حال تردد بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه از ابتدای طرح اعزام زائران کهگیلویه و بویراحمد به مرز، ۱۹۷ دستگاه اتوبوس، ۶ هزار و ۳۰۳ زائر را جابه جا کردند، محمدی در پایان بیان کرد: ۲۸ دستگاه کامیون هم کار حمل و نقل لوازم و وسایل مورد نیاز موکب‌های استان را به مرز انجام دادند.