شناسهٔ خبر: 116699 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت راهداری خوزستان خبر داد:

اعزام ۳۲ تیم و ماشین آلات راهداری خوزستان به پایانه مرزی مهران

اعزام ماشین آلات خوزستان به مهران سرپرست راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۳۲ تیم و ماشین آلات راهداری از استان به منظور مدیریت بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، مرتضی بهداروندی اظهار کرد: ۳۲ تیم راهداری شامل ۱۶ دستگاه تویوتای هایلوکس و پیکاپ و ۱۶ دستگاه کمپرسی  به منظور ساماندهی بیشتر و پیشگیری از بروز نابسامانی‌های احتمالی بخش حمل ونقل مسافر هنگام برگشت زائران به سمت مرز مهران اعزام شدند.

وی افزود:  گشت های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مجهز به بیسیم، چراغ گردان و سایر تجهیزات به همراه ۲۳ نفر نیروی راهدار به مرز مهران اعزام شدند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اعزام۱۶ دستگاه کمپرسی به مهران ، بیان کرد: در مجموع ۵۵ نفر نیرو با تجهیزات خود تا پایان شهریور در مهران مستقر خواهند شد 

بهداروندی هدف از این اقدام را مدیریت بازگشت زائران اربعین، بویژه ناوگان حمل ونقل مسافربری برشمرد و گفت: از ششم تا پایان شهریور نیز ۱۰ تیم راهداری در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه مستقر شدند.

وی افزود: ۵ تیم از این تعداد در محور منتهی به مرز شلمچه و ۵ تیم در محور منتهی به مرز چذابه مستقر هستند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: علاوه بر این، هشت تیم راهداری برای استقرار در سه محور ورودی استان درنظر گرفته شد.

وی افزود: این تیم‌ها با هدف کنترل ترافیک جاده با همکاری پلیس راه در ورودی‌های استان و محورهای منتهی به مرزهای استان مستقر هستند.