شناسهٔ خبر: 116713 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

تردد بیش از ۱۴ هزار زائر اربعین از پایانه مرزی خسروی طی شبانه روز گذشته

کرمانشاه - فریبرز کرمی، مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عبور بیش از ۱۴ هزار زائر اربعین از پایانه مرزی خسروی طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی  اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۴ هزار و ۲۳۵ نفر از طریق پایانه مرزی خسروی کشور را به مقصد عراق برای راهپیمایی اربعین ترک و همچنین ۱۱ هزار و ۱۵۵ نفر نیز وارد کشور شده‌اند.

وی افزود: در مجموع از ابتدای بازگشایی پایانه مرزی خسروی برای تردد زوار اربعین بیش از ۲۱۱ هزار زائر از مرز خسروی به کربلای معلی عزیمت و بیش از ۳۸ هزار نفر نیز به کشور بازگشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین طی شبانه روز گذشته ۶۹ هزار و ۷۸۲ تردد ورودی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده که مجموع ترددها نیز ۷۰۸ هزار و ۴۹ مورد بوده است.

کرمی بیان کرد: زائرانی که به کشور باز می‌گردند می‌توانند از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به شهر کرمانشاه مراجعه و از طریق پایانه مسافربری شهید کاویانی بلیت مورد نیاز خود را برای بازگشت به شهر خود تهیه کنند.

وی خاطر نشان کرد: خدمات رسانی نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تا بازگشت آخرین زائر اربعین از مرز خسروی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/