شناسهٔ خبر: 11682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

میرشفیع خبر داد:

بهره‌برداری از ۴ هزار كیلومتر راه روستایی در دهه فجر امسال

افتتاح کرمانشاه معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی ضمن بیان این‌که در دهه فجر امسال چهار هزار کیلومتر راه روستایی در کشور به بهره‌برداری رسید از افتتاح چهار هزار کیلومتر دیگر تا دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، سید حسین میرشفیع معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در آیین افتتاح راه روستایی گردكانه شهرستان سنقر ضمن اعلام این خبر افزود: در هفته دولت امسال حدود چهار هزار كیلومتر راه روستایی افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و با توجه به جدیت و تلاش پیمانكاران راه روستایی و حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی و استان‌ها، امیدواریم تادهه فجر امسال نیز بتوانیم چهار هزار كیلومتر دیگر از پروژه‌های جدید راه روستایی را به بهره‌برداری برسانیم.

عبداله بهادری مدیركل راه وشهرسازی استان نیز در این مراسم گفت: در استان كرمانشاه تعداد ۷۵ پروژه راه روستایی به طول ۲۹۰ كیلومتر با اعتباری افزون بر ۶۳ میلیارد تومان در دست اجرا بوده كه تلاش می‌شود بخش عمده تعهدات خود را تا پایان سال مالی امسال به بهره‌برداری برسانیم.

مدیر كل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به مبلغ یك میلیارد تومانی هزینه شده در راه روستایی گردكانه گفت: شاهد افتتاح ۳.۵ كیلومتر از راه روستایی گردكانه شهرستان سنقر به كنگره شهرستان قروه در استان كردستان بودیم كه این مسیر به عنوان راه مواصلاتی بین دو استان كرمانشاه و كردستان در این منطقه محسوب می‌شود و از اهمیت ویژه‌ای برای برقراری ارتباط روستاهای محروم انتهای مسیرهای دو شهرستان برخوردار است.

بهادری افزود: هفت كیلومتر از مسیر گردكانه به كنگره در حوزه استان كردستان بوده و در صورت بهسازی و آسفالت هفت كیلومتر مذكور توسط راه و شهرسازی كردستان، ارتباط بین دو استان در این منطقه از این مسیر برقرار می‌شود.

این مراسم با حضور معاون راه روستایی وزارت راه وشهرسازی، نمایندگان مردم شهرستان‌های سنقر، كلیایی و قروه استان كردستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران كل راه و شهرسازی استان‌های كرمانشاه وكردستان و مقامات شهرستان سنقر و اهالی روستای گردكانه برگزار شد./

نظر شما