شناسهٔ خبر: 116829 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست امروز مطرح شد؛

اعلام رضایت نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن از طرح نهضت ملی مسکن استان یزد

نشست نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن با مدیرکل راه و شهرسازی یزد.JPG صبح امروز نشستی با حضور نمایندگان اعزامی از سازمان ملی زمین و مسکن در محل دفتر مدیرکل راه و شهرسازی استان با هدف بررسی کیفی ساخت مسکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)،  صبح امروز نشستی با حضور نمایندگان اعزامی از سازمان ملی زمین و مسکن در محل دفتر مدیرکل راه و شهرسازی استان با هدف بررسی کیفی ساخت مسکن برگزار شد. قبل از این نشست که نمایندگان آن سازمان از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن یزد و سایر شهرستان های تابعه بازدید داشتند از روند پیشرفت این پروژه ها و کیفیت ساخت و ساز در این طرح ملی اظهار رضایت کردند.

احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان در حاشیه این نشست، استان یزد را پیشرو در عرصه تولید مسکن در قالب طرح دولت مردمی سیزدهم دانست و افزود،با تلاش همکاران این اداره کل و حمایت های مقامات ارشد استان و نیز همت کارگزاران این طرح به حول و قوه الهی توانسته ایم در عرصه ساخت و تولید مسکن در سطح کشور سربلند باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد با حمایت های بی دریغ مقام عالی وزارت و معاونین محترمشان بتوانیم در ساخت مسکن با رعایت الگوهای  ایرانی اسلامی، طرح های جذاب و مورد پسند متقاضیان این امر را در اختیار مردم شریف استان قرار دهیم.