شناسهٔ خبر: 11690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بيمارستان ابهر در سال ۹۵ تكميل می‌شود

 بیمارستان ۳۲ تختخوابی خنداب معاون وزير راه و شهرسازی با اشاره به پيشرفت ۶۳ درصدی پروژه ساخت بيمارستان ابهر از تكميل آن در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی، محمدجعفر عليزاده در بازدید از روند ساخت پروژه‌های بيمارستانی در استان‌های زنجان و قزوین گفت: پروژه احداث بيمارستان ۲۳۵ تختی ابهر با حدود ۱۷ هزار و ۱۷۸ مترمربع زيربنا دارای ۶۳ درصد پيشرفت فيزيكی است.

مديرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی اظهار کرد: چنانچه اعتبار مالی پيش‌بينی شده در زمان مقرر تأمين شود، بيمارستان ۲۳۵ تختی ابهر در استان زنجان، سال آينده آماده تحويل به وزارت بهداشت خواهد شد.

معاون وزير راه و شهرسازی در ادامه به بازديد خود از روند ساخت بيمارستان ۹۸ تختی تاكستان در استان قزوين اشاره کرد و افزود: اين بيمارستان ۹۷ تختی كه عمليات احداث آن به اتمام رسيده است، به زودی برای تجهيز به وزارت بهداشت تحويل داده می‌شود.

عليزاده با بيان اينكه بيمارستان ۹۷ تختی تاكستان در يكی از مسيرهای شريانی كشور واقع شده است، گفت: در مجموع برای احداث اين بيمارستان ۲۰ ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان هزينه شده است./

نظر شما